Zakelijke informatie online

Nog geen goede eigen website? Werk aan de winkel!

Of je nu aan het roer staat bij een groot bedrijf of een wat meer bescheiden onderneming in het MKB runt, anno 2020 kun je eigenlijk niet meer zonder eigen website. En dat niet alleen; je website moet idealiter ook nog eens aan tal van kwaliteitseisen voldoen. Zo moet het fraai ogen en tekstueel in orde zijn. Minstens zo belangrijk is dat de techniek achter de website deugt. Het allermooiste zou daarbij zijn als je website even functioneel op een laptop wordt weergegeven als op bijvoorbeeld een smartphone of een tablet. Los hiervan is het essentieel dat je website ook nog eens goed en gemakkelijk wordt gevonden door potentiële klanten. Een sterke online marketing strategie staat hiervoor garant. Je merkt het al, er is heel wat specifieke kennis voor nodig om een succesvolle website te bouwen. Grofweg kun je dan twee dingen doen: je neemt mensen in dienst die deze kennis hebben, of je besteedt alles uit aan een online marketingbureau. Lees hieronder waarom de laatste optie handiger is.

Meer leads

Waarom uitbesteden?

Zoals je al hebt kunnen lezen, is er veel kennis vereist om een website echt succesvol te laten zijn. We hebben het hier dan over specifieke kennis op heel verschillende gebieden. Denk maar aan IT, webdesign en taalkennis. Een goed online marketingbureau beschikt over al deze kwaliteiten en is relatief goedkoop om in te huren, in ieder geval gunstiger dan nieuw personeel aannemen. Verder is het nuttig om eens een neutrale partij als zo’n bureau zich met jouw bedrijf te laten bemoeien. Een bureau vindt vaak toch andere (en vooral meer) mogelijke kansen en verbeterpunten dan bijvoorbeeld die vriend ‘die wel wat verstand van internet heeft’. Tenslotte kun je door uitbesteding jezelf weer echt op je core business richten, iets waar je toch je omzet mee binnen haalt!

Hogere rendement
Je zou ook graag

Reacties zijn gesloten, maar trackbacks en pingbacks open zijn.